3 osy ridici system pro krokove motory - shanim

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 12:09:13 CET 2004

Dobry den,

jak jsem zminil, nepouzili jsme 'inteligentni' kontroler od teto firmy
komunikujici po seriove lince, pouze vykonovou desku, kterou jsme pripojily
k rychle vystupni karte PLC. Ridici algoritmus je realizovan v PLC a
vykonova karta je rizena pouze jiz zminenymi tremi signaly JOG, DIR, DIS.
Styk s obsluhou zajistuje maly komunikacn? panel. Jinak souhlasim, ze
'jejich' kontroler a software pro PC je ponekud tezkopadny....

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jate?n? 847
415 01 TEPLICE