overeny modem na paket

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 12:09:12 CET 2004

Samozrejme, ze bych radsi pouzival levnejsi variantu pres zvukovku, uz
jsem to zkousel, ale nepodarilo se mi to rozchodit. V dusledku toho jsem
se ted zacal zajimat o HW reseni.
Pokud byste byl ovsem ochotny se se mnou korespondencne podilet na
rozfungovani te SW verze pres zvukovku, tak bych vam byl velmi
zavazan.

Diky Ondrej Tesar