Eagle problem

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:09:12 CET 2004

| Odes?latel: Jan Rehak <Rehak@hw.cz>
| Posledni dobou mi uz podruhe nekdo poslal neco z EAGLE 4.X - mam ho
| nainstalovanej soucasne s 3.5x verzi a nepodarilo se mi ten soubor ve 4.X
| otevrit, zahlasilo to nejakou chybu.
| Nemate nekdo zkusenosti, jestli to neni instalaci dvou verzi najednou ???

No on eagle pozna jestli schema/PCB bylo delane na legalni nebo nelegalni
verzi programu. Pak nejde jinde otevrit. To se mi stalo taky, kdyz mi free
eagle neotevrel scema ani tistak co jsem od kohosi dostal, nebot to mel
cracknute. Vice viz archiv newsu na cadsoftu.

| PS: Jak se v EAGLE 3.5x nastavi aby zobrazoval jenom vrstvy TOP a BOTTOM
bez
| tech dalsich 14 mezivrstev ??? - DIK

Nekde tam je tlacitko layers, tak snad tam, ne?

             Jaroslav Lukesh