3 osy ridici system pro krokove motory - shanim

Meloun, Jan HCZ Jan.Meloun
Středa Březen 17 12:09:12 CET 2004

	Zdravim,
pokousim se stavet 3osou gravirku a zatim mne nejvice zaujal SW na
http:\\www.kellyware.com. Je to shareware takze mozno mesic testovat,
mne se pouze nelibi, ze vlivem obnovovani udaju na displeji krokove
motory slysitelne "skobrtaji". Ale to je zrejme slabsim PC(Pentium MMX
166MHz, 48MB). Suprova je konfigurovatelnost, da se to v sirokych mezich
prizpusobit HW. Elektroniku jsem stavel podle
http://www.ostermann-net.de/electronic/ pro krokace myslim do 2A(2,5A?)
a je mozno pouzit jak uni tak bipolarni a ruzne rezimy.
	Dejte vedet jak jste poridil pripadne jake a s cim mate zkusenosti!

							J.M.

Zdenek Dvorak p??e: