Re: Programátor

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:09:07 CET 2004

Ja Vam, Michale, rozhodne nehodlam branit ve stesti, proto jsem take svuj nazor na cenu poslal na Vas soukromy e-mail, nikoliv do konference. Je mozne, ze pred casem byly ceny, jak uvadite, ale v soucasne dobe je Picquick za 3599Kc vcetne DPH. Pro platce DPH je za 2950Kc, pripadne za 2891Kc, pokud si ho zaplati ve velkoobchodu hotove. PIKprog nevim, GM uz je nenabizi.

Radu 16C5x bych povazoval za neperspektivni predevsim z hlediska uzitnych vlastnosti - 12 bitove jadro, programove stranky 512W, datove stranky 32B, ma jen dve urovne zasobniku, nema ani preruseni ani interni RC oscilator ani eeprom ani hw uart... Jedna z mala vyhod 16C54C je nizka cena procesoru, ale ta se zuroci teprve ve velke serii.

J. Hanzal