skleroza

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:09:03 CET 2004

Zdravim.

Autoradia mivaji ve zvyku mit privedeno
mimo napeti spinane klickem jeste jedno napeti
trvale. Zkuste se podivat jestli je to druhe napeti
opravdu trvale zapojeno. Presne tento typ nevim,
tak to uvadim jen pro jistotu.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Jakub Ladman [mailto:ladmanj@volny.cz]
Sent: Wednesday, September 26, 2001 8:29 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: skleroza

Mam tu jedno autoradio a nevim co s nim.
Zavad tam bylo vice, ale vse se podarilo opravit, az na tu absolutni
sklerozu.
To radio si nepamatuje nastaveni hlasitosti korekci ani stanic.
Pozapnuti zacne hrat na plny pecky.
Jsem s toho nestastnej. Jeste pred otevrenim jsem si myslel, ze tam najdu
nejakou 24Cxx (nebo podobnou eeprom) ktera uz ma nektera mista v pameti v
pr..li. Ale nic takovyho tady asi nejni.
Kondenzatorek, co ma pamet udrzovat - 0.22F/5.5V je zda se v poradku.
Nevite co stim.
Jedna se o radio SONY RX-6450RDS

Diky
Jakub Ladman