Rychlost pocitace

Bosch-Komplet bosch-komplet
Středa Březen 17 12:09:01 CET 2004

Cau,,jak se vede,m?m takovej probl?m.Uz 3,slovy tri, t?dny se snaz?m
odhl?sit z t?to konference a st?le se to nedar?.C?st um?m a kucharku pro
odhlasov?n? jsem cetl. Pravidla konference tak?,takze:

Jiz v 50. letech byl proveden rozs?hl? vedeck? v?zkum o vlivu nesmrtelnosti
chrousta na zab? populaci, behem nehoz bylo zjisteno mnoho prekvapiv?ch
skutecnost?. Napr?klad z?by neumej? l?tat. Nekomu to prijde jako
samozrejmost, ale dok?zat, ze z?ba sv?m skokem demonstruje svou letovou
impotenci, dok?zat ze, nemaskuje sv? l?tac? schopnosti nemotorn?m pohybem po
balistick? krivce, bylo pro tehdejs? dobu t?mer revolucn?.
.

V?sledky v?zkumu nebyly pro tehdejs? garnituru dosti presvedciv? i proto, ze
se nepodarilo za dobu jeho existence nal?zt jedin?ho nesmrteln?ho chrousta,
a tak byl tento projekt pozastaven a vsechny materi?ly byly prohl?seny za
tajn?.
Presto zac?tkem roku 1969 svitla nadeje na znovuoziven? prerusen?ho b?d?n?.
    Kdyz vsak koncem l?ta 1970 rozvedka z?skala pr?sne tajn? dokumenty z
Nemeck? ambas?dy v Belgii, ve kter?ch je zdokumentov?n v?zkum prov?den?
francouzsk?mi genetiky pr?mo na chroustech a ve kter?m lze naj?t dukaz o
bezv?jimecn? smrtelnosti chroustu, byl cel? projekt zastaven a mater?ly
skartov?ny.

Informace m?m pouze z des?t? ruky, takze pro me tato b?chorka nen? verohodn?
a mysl?m, ze tento projekt byl oziven znovu a nesmrteln? chrousti jsou tajne
vyuz?v?ni pro vojensk? ?cely.
Chtel bych se zeptat na n?zor i ?castn?ku konference a douf?m, ze za to budu
r?dne potrest?n.
(Vyhazov z konference mi postac?)

S pozdravem
Karel Znamen?cek