autoradio sony XR6600RDS

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 12:09:00 CET 2004

Tak na to zapomente. Celni panely sehnat jdou, ale cena je natolik
neprizniva, ze se to temer neoplati.
A co karty (keycard do Blaupunkta)?? Asi takhle. Kamos ztratil kartu do
modryho puntiku, pravdepodobne ji jeho manzelka vyhodila se smetim (byli
jsme se koukat ja kamos probira kontejnery :-))).
A ted to prijde: zajeli jsme do Brna do "autorizovaneho" servisu Blaupunkt,
ten manik chtel pouze radio, vzal ho, odjel domu, za cca pul hodiny byl
nazpet s radiem a s novou kartou a rekl: "Mate to za litr".
O ucinnosti techto "zabezpecovacich?" prvku si tedy udelejte obrazek sami.

Raven

Tak na to zapomente.Celni panely by se sehnat normal nemeli.Pac kdyz nekdo
treba slohne radio bez panelu tak kdyby si mel za par babek koupit panel
tak
by to postradalo smysl , aby se vubec panel dal oddelavat.Je to ochrana
proti zlodejum.Kdyz uz ho slohne tak mu je radio k nicemu pokud nema
panel.Pokud by byl poskozenej tak by se to melo dat vymenit , ale potreba k
tomu donyst kupni doklad a radio.Aspon mam takovej dojem:-))))))

Patrik Augustin (servisni technik)
Vysocka 635/7
591 01 Zdar nad Sazavou
tel 0608-383845