XILINX WebPack - znova

Jaroslav Rybarik rybarik
Středa Březen 17 12:09:00 CET 2004

Budu Vam odporovat - zazil jsem nekolik pripadu, kdy panel majiteli pri vystupovani z auta vypadnul a jeste si na nej pro jistou slapnul. To by si mel koupit taky cele nove radio ?
Co vim tak Sony prodaval pred cca 2-mi lety nahradni panely pouze oproti prodejnim dokladum k autoradiu, nebo jej bylo nutne prinest fyzicky - opisovali si vyrobni cisla a kontrolovali to v evidenci ukradenych autoradii. Zaroven si k prodejce zakladali kopii OP kupujiciho.

S pozdravem

Rocek David
Purchasing
Infineon Technologies Trutnov s.r.o.