Kamera s velkym rozlisenim

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:08:57 CET 2004

? je to zajimave, :-()
> O nikoli, vazeny pane, slysel jste neco o nanoskopickych nevratnych
zmenach
> ve strukture polovodicu pri impulsnim provozu? Taky se tomu rika starnuti.
Opravdu slysim o starnuti polovodicu poprve.Slysel o tom nekdo?????
Jako ze se ucpavaji valencni sfery ??

> Jo a kde se tam bere ten impulsni provoz? no predstavte si ze ten
> tranzistory se otevitaji mnohem rychleji, nez zaviraji. Tedy kdyz nemate
> otevreny kolektor, ale treba tristavovy (taky je to slyset u nekterych
> starych zesilovacu kdyz do nich pustite CD), no tak tam mate na chvilinku
> zkrat. To se to pak starne.

Co ze slysite u starych zesilovacu ??? Ja bych rekl ze pokud by byl
tranzistorovy
zesilovac 100 let (to sice tezko)stary tak by mohl max. brucet od vyschlych
kondu.
Pokud budete provozovat jakoukoliv polovodicovou soucastku v jejich
pracovnich
podminkach neni opravdu zadny duvod ke zmene jejich parametru.Pokud myslite
ze
ano tak mi reknete jaky,to by mne opravdu zajimalo.
Radim
> Zdravi JL.

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.