Elektromobil - trosku OT :)

Radek Kuchta radk
Středa Březen 17 12:08:56 CET 2004

Zdravim,

co se tyce zahrivani baterii v zime, tak s tim bych si hlavu nelamal. Sam
jezdim s elektromobilem Beta a ty baterie se pri jizde musi chladit. V
baterkach se zas tak moc nevyznam, moje prace byla vytvorit monitorovaci
system provozu baterii. Rozhodne tam nema cenu davat olovene akumulatory,
protoze nevydrzi tolik nabijeni jako NiCD.

S pozdravem

Radek

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of Vorel Martin - Decin
Sent: Saturday, September 29, 2001 12:02 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: Elektromobil - trosku OT :)

>  Ale zese se musi normalne radit coz dva motory s pevnym
prevodem nepotrebuji :)

No ja myslim ze nakonec by stacilo mit tam treba za 2 pro mesto (rychla
akcelerace) a mimo mesto za 4 pro vyssi rychlost.

A co se tyce topeni: Ja kdyz jedu do prace , tak mi to zacina topit 2 minuty
pred tim nez dojedu do podniku. Takze mne osobne by nevadilo kdyby to
netopilo. Tu chvilku preziju. Stejne jsem nabaleny.

Spis bych venoval energii na ofukovani skel a jejich vyhrivani. To je urcite
dulezitejsi.
Dalsi vec ktera stoji za uvahu ,je snizena kapacita akumulatoru pri nizsich
teplotach: mozna by to chtelo dat menic pod akumulatory a prebytecnym teplem
je (v zime) ohrivat. V lete by to naopak chtelo je neohrivat :-).

---
P??choz? zpr?va neobsahuje viry.

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.