nizkourovnove ovladace

Ondrej Veselý Bjoe
Středa Březen 17 12:08:56 CET 2004

  Zdravim!

 Ale musite mit Delphi 1.0 . Ono to totiz tie DLL drivery musia byt
16-bitove DLL. Ak chcete robit 32-bitovu aplikaciu, musite este k
nej dorobit tzv. THUNK DLL (32-bitovu), ktora robi interface medzi
16 a 32 bitovymi DLL (aj to mozem poslat?).
Alebo to radsej hodim do uschovny (dam vedet asi az v utery).
  S pozdravom
                          Igor

Ing. Igor Cesko
Applied Precision s.r.o.