mp3 player

Rene Ulrich reneulrich
Středa Březen 17 12:08:54 CET 2004

No ja si s se svoji ATI TV kartou taky docela uzil. Nakonec mi poradily
fandovske stranky o techto kartach. Zadej na seznam(u).cz dotaz "ati tv" a
prober si nalezene stranky ... na jedne znich bezi i rozsahla diskuse k teto
problematice.

P.S. vyzkousej to na jinem pc ,nebo v jinem pci slotu, stahni si z
atitech.ca nejnovejsi ovladace , zkus ji reklamovat , zkontroluj si IRQ ,
... , ...

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: Aigor [mailto:aigor@okubk.cz]
Odesl?no: 1. ??jna 2001 10:07
Komu: hw-news@list.gin.cz
P?edm?t: Odpalena TV karta

Zdravim,

Tak jsem se o vikendu pustil do instalace ATI TV tuneru na novem kompu a
zacinam mit cim dal silnejsi pocit, ze to karta asi neprezila. Nekde
jsem cetl, ze ten TV vstup je celkem citliva zalezitost a muze se snadno
odpalit.

At delam co delam na ovladacim panelu vidim pouze Video In, ale nejde
prepnout na TV, jako by tam neexistovalo.

Otazka: Da se s tim vubec neco udelat, nebo muzu kartu hodit z okna a
rozloucit se s moznosti sledovat TV na PC ???

Aigor