Odpalena TV karta - vyreseno.. (mozna)

Aigor aigor
Středa Březen 17 12:08:51 CET 2004

Vena Kovar wrote:

> Hmm, jasne. To bych se zacal bat taky. problem mozna vazne bude jinde...
>
> Navrhuju vlozit do koaxu pred tunerem galvanicke oddeleni. Bud kondezatory,
> nebo trafo.
>
> Kondenzatory, jeden do stredu koaxu, prevlect smrstovackou, a opleteni
> rozdelit aspon do 2 pramenu po polovine obvodu (nebo do 3 po 120 stup.) a na
> kazdy pramen taky kodan. Tak 100nF, myslim. Tak to mam ja (panelak, 2 kondy
> po obvodu) a chodi to celkem slusne. Signal z kabelu je myslim dost silny na
> to, aby neco tuner naladil.

> [...]

Diky, to si kazdopadne udelam. I jenom kvuli lepsimu pocitu - clovek
nikdy nevi kdo co kam muze strcit :-(

Jinak problem s odpalenim je vyresen ! :-)
Prisel jsem na celkem nepochopitelny postup, ale zda se, ze funkcni.
Pred instalaci TV Wonderu je proste NUTNE ODPOJIT TV VSTUP ! Pak se
normalne chytne a detekuje antenu bez problemu.

Kanaly naladi bez problemu, prepinani OK, full screen OK, zvuk OK, jenom
zatim nejede obraz, nejde grabovat, a vse funguje jen do prvniho
restartu. Pak zmizi vsechny ovladace na grafiku a komp se tvari, ze ma
std. VGA 640x480/16 barev. Takze uz klasika ATI :-#

Dal jsem nemel naladu si s tim hrat, protoze bylo pul 1 a mel jsem za
sebou narocnej den :-(
No nic, ted uz se s tim snad popasuju.

Diky jeste jednou vsem za rady :-)

Bye,