Tesla 800A

Ivan Feno feno
Středa Březen 17 12:08:50 CET 2004

> Omlouvam se, ale nemam jinou moznost
>
> Prosim pana Ivana Feno aby se mi ozval,
> uz potreti se mi vratily maily s chybovou hlaskou
>
> Unable to connect to name server [82]
>
> Zolo

Prajem dobry den,

Ohladom dokumentacie T820A som sa
uz snazil na vas nakontaktovat niekolko krat.

Chcel som sa vas opytat, ci by ste mohol tu dokumentaciu kompletne
naskenovat a nejako poslat, alebo dat niekde na server.
Ak budete mat nejake vydavky dajte vediet - verim, ze
sa dohodneme.

Mam ten prijimac od pana Vorela (bola tam chyba v napajani ladiacich
varikapov +30V, a tak chybalo aj +15V na celej doske - uz to chodi) a
vzhladom na to, ze to vyzera dost pouzivane, rad by som to nastavil od
zaciatku az po koniec - preto by ta dokumentacia bola velke plus.

Dakujem,
                  Ivan Feno.