filtr na monitor

Martin.Landa@pvt.cz Martin.Landa
Středa Březen 17 12:08:48 CET 2004

Sef dostal novy monitor SONY Trinitron 17" (konkretni typ nevim) a na
obrazovce zhruba ve tretinach jsou vodorovne cary (pry je to vysada
trinitronu). Obraz mi pripada vypoukly jakoby smerem do monitoru a pri
pohledu z boku na obrazovku mi pripada to sklo byt nerovne (mozna kvuli
odrazum svetla) asi jako povrch sklenene cihly.

Martin