filtr na monitor

AZE eltex-km
Středa Březen 17 12:08:48 CET 2004

Souhlasim s tim, ze nejlepsi filtr je dobry
monitor, ja zase nedam dopustit
na Trinitron (EIZO).
AZE
----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@k-net.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, October 03, 2001 10:08 AM
Subject: Re: filtr na monitor

| Odes?latel: Jakub Slajs <xslajsj@yahoo.com>
| pritomnych dotazat na Vase zkusenosti s filtry tj. jestli maji vubec
smysl,
| jakou byste doporucily znacku (3M, Polaroid, Ergoview ...). Osobne mam
pocit
| ze zejmena filtry v nizsi cenove relaci sice o neco zlepsi kontrast, ale
na
| druhou stranu zhorsuji odlesky vnejsiho osvetleni (nerad bych usetreny
penize
| za rok zaplatil za novy brejle :-)

Fakt je nejlespi jenom poradny monitor a primerene pritmi s bodovym zdrojem
svetla tak aby se neodrazel pres obrazovku.
Nejlepsi filtry byly takove ty uhlikove puncochy, aspon nedelaly odlesky.
Jinak vsechno sklenene odlesky dela. Nejhorsi ovsem je, ze po par tydnech
bez vycisteni je za filtrem takovy nanos prachu, ze uz stejne vidite
rozmazane... Tedy fakt zadny filtr, jenom poradny monitor. Me sef poridil
Nokia 447Za (ted uz se nevyrabi, ani Nokia monitory) a fakt jsem lepsi
nevidel. Sice nejlepsi rozliseni jenom 1152/960/78Hz, pri 1280/1024 ma
jenom 60hz, ale ten obraz je fakt parada. Jinak ma TCO95. Jo a nedam
dopustit na obrazovky typu delta, trinitron nesnasim kvuli svislym caram
(schvalne si tam zobrazte text o sirce car 1px pri vysokem rozliseni).

Zdravi

             Jaroslav Lukesh