Dotaz - ohybacka

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:08:47 CET 2004

On Wed, 3 Oct 2001, AZE wrote:

> Dik za tip, ale ty dve male by asi nesplnily to,
> co potrebujeme (asi se neda ohnout plech
> ze 4 stran do tvaru uzavrene krabicky.

Jenze na tohle potrebujete ohranovak se stelovaci listou podle rozmeru
krabicky. To nebude levne ..... Ale podle nakresu mi spis pripada ze
s tou malou (100mm) to pujde splnit snaz nez s tou jejich 'profi' protoze
se u krabicky vetsi nez 100mm vejde cela dovnitr, takze sice to nebude
vest material az uplne v rozich, ty zustanou mirne vyboulene, ale pujdou
zavrit vsechny strany na 90st .