OT "odbornost" servisu pro INDESIT a ARISTON

Vojáček Petr petr.vojacek
Středa Březen 17 12:08:46 CET 2004

Presne tak, je to ochrana proti kopirovani videokazet, ktera "rozhodi" AVC
ve
vstupnich obvodech videa. Da se to oejit dvema zpusoby:
1/ postavit dekoder pro kopirovani videokazet (vyslo nekolik v AR, mam ten
"starsi"
postaveny a opravdu to funguje soucastky tak za 400 Kc)
2/ na netu by se dal mozna najit patch pro Vasi videokatu, aby signal
nekodovala
(ja mam ATI AIW a tam to myslim existuje...ale nezkousel jsem to- DVD
nemam...)

			Petr Vojacek