Nastavenie zisku bipolaru

Marcel Klein klein
Středa Březen 17 12:08:36 CET 2004

Tiez som to staval a pozoroval krizovu modulaciu ale pri urcitom naladeni
oscilatora to ide velmi dobre(najst optimalnu freq. oscilatora tak aby boli
intermodulacne produkty mimo kanalov co chcem, mi zabralo aj viac nez
hodinu).
U mna som sa domnieval, ze ta krizova modulacia bude sice ako pisete v bode
dva, ale nie silnym signalom zvonka ale samotnym signalom oscilatora ~1,5G,
ktory v tomto zapojeni nie je nijako filtrovany a je o urovni  >100dBuV na
vystupe co sa asi BFRku nepaci, zvlast ak uzitocny signal je dost slaby.
Co som si vsimol dalsie rusenie obrazu sposobuje datovy prenos na poslednom
kanale v MMDS (vraj internet), ak zacne vysielat tak sa niektore kanaly
zhorsia.
Marcel