Klonovani SIM

Aigor aigor
Středa Březen 17 12:08:35 CET 2004

Jednoduche reseni: Budete-li mit naklonovanou SIM-kartu se stejnym ID (musi byt stejne kvuli registraci v databazi systemu), tak se Vam nepodari prihlasit obe karty NAJEDNOU do systemu. Telefony se budou treba tvarit, ze je vsechno v pohode, ale system si bude myslet, ze existuje jen jeden telefon (ten, co se naposledy na neco zeptal). Pokud se pokusite o nejakou aktivitu soucasne z obou pristroju, dojde k chybe.

Jiri N.