Wobbler 800MHz

Vladimír Volák volak
Středa Březen 17 12:08:32 CET 2004

To kmitani bez pripojeneho vstupu je jeji zakladni vlastnost, je to dokonce
nekde uvedeno, nejsem si jisty, ale myslim ze i v zakladnim datasheetu.

Vladimir

----- Original Message -----
From: <jiri@bezstarosti.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, October 11, 2001 9:42 AM
Subject: RE: Wobbler 800MHz

Ano, mi preddelicka taky kmita a mam tam SAB6456.
Pokud nema vstupni signal, okamzite si nejaky kmitocet
vymysli, kdyz tam nejaky pripojim, krasne ho deli.
Mozna to bude tim, ze ta preddelicka proste nejaky
vstupni signal pro spravnou funkci potrebuje. Ale mozna
to mam jen spatne nevrzene. Jasne ze bych uvital, kdyby
nekmitala. Ono kdyz neni na vystupu mereneho signal a preddelicka
si na zaklade pripojenych veci vymysli rozumne vypadajici
kmitocet, clovek nevi, jestli to jede nebo ne a musi to zkouset
jeste jinak - tedy "kmita to ?" a pak teprve "kde ?" :-).

Pokud by nekdo vedel, jak se ve stavu bez vstupniho signalu
toho kmitani zbavit, byl bych mu zauzlovanej :-).

Jinak muj citac je s AT89C51 - 24MHz a rad bych ho zverejnil,
protoze jednoduzsi jsem nevidel. Jen ta preddelicka mne od
toho odrazuje - treba bychom se mohli o "Slavu" podelit,
kdyby mi nekdo tu preddelicku navrhnul rozumne :-))).

--
Jiri Bezstarosti