DialUp

Boris Wolfgang Dobak bwd1
Středa Březen 17 12:08:25 CET 2004

Ales Filip wrote:

> Neverim ani jednomu. Mam znameho sefa ustredny tady u nas, a neverim
> tomu, ze by byl toho Telekom schopen (tim nechci nejak tuto organizaci
> obhajovat). Pokud ti nechodi modem, a modem je homologovany a

 Mam brata, ktory je sefom ustredne (ale nie tej, na
ktoru som pripojeny ja) a viem to od neho. Mozno v
Cechach je to ine.

> prihlaseny, tak staci poslat pisemnou stiznost (pokud neni mozne se s
> nima dohodnout ustne), a oni to MUSI dat doporadku. Pokud jsi byl na
> PCM, tak sisi klidne mohl usetrit penize. Stacilo opet poslat
> stiznost, ze ti nechodi modem, a oni ti PCM odstrani zadarmo (pokud to
> jde, a pokud to slo za penize, tak by to byvalo slo i zadarmo).
> Alespon ja mam takove zkusenosti s Telekomem tady u nas. Prodavame
> modemy, takze je casto instaluju, a kdyz to proste nechodi, tak staci
> zavolat na poruchy.

 Asi som sa zle vyjadril. Ten mierny uplatok bola
stovka, ktoru som dal dobrovolne tej babe, co mi prisla
prehodit linku z PCM na priamu. Samozrejme, da sa to
riesit aj oficialne, lenze to by trvalo dlhsie -
administrativa. A ako tychto slovenskych telekomunistov
poznam myslim si, ze by kludne povedali, ze sa to neda,
lebo nie su linky. Inac, uz asi dva roky sa montuju PCM
pre 10 ucastnikov, ktore uz modemom nerobia ziadne
problemy. To, co som pisal sa tykalo starych PCM, ktore
boli pre 4 ucastnikov, ale este stale funguju.

--
b w d