Bezdratova sluchatka

Michal Grunt michal.grunt
Středa Březen 17 12:08:24 CET 2004

On Mon, 15 Oct 2001 jiri@bezstarosti.cz wrote:

> Takova silova cast je treba na:
>
> http://www.epanorama.net/mirror/web-ee/Schematics/Stepper/stepper.htm
>
> a to i s kusem logiky.
> Take neni od veci zivit jednotliva vinuti motoru proudovymi zdroji.
> Potom pri zkratu nedojde k prusvihu a ma to i dalsi vyhody, jako lepsi
> zaber motoru - alespon si to myslim, jen ty proudove zdroje potrebuji
> podle proudu a napajeni vhodne chladit.

Taky jsem videl ze na to buzeni vinuti se pouziva spinany zdroj s proudovym
omezenim o vyssim napeti nez je pracovni, s tim ze kdyz to vyssi napeti
zpusobi rychlejsi narust proudu, klesne vlivem toho proudoveho omezeni
na pracovni napeti vinuti danem Ri . Diky tomu pouziti spinaneho zdroje se
zmensi emise tepla oproti proudovemu zdroji, ktery ma omezeni na spinaci
nebo seriovem odporu.