Rizeni krokovych motorku - disco svetlo

sirotnik.rastislav@slsp.sk sirotnik.rastislav
Středa Březen 17 12:08:18 CET 2004

Hello konference,

  Nevite, co je to za protokol V92 u modemu ? Videl jsem na modemu
  Well napsano V92 upgradable. To je nejaky novy protokol ?

  Druha vec: Nevite, jak donutit externiho Wella 56k, aby po zvednuti
  linky rozpoznaval data/voice ? Jde mi o to, ze mam doma
  nainstalovany doorway, abych se mohl dostat z prace domu do
  pocitace, ale kdyz mi nekdo vola voice, tak to modem zvedne, ja
  zaroven zvednu sluchatko na telefonu za modemem, a on mi do toho
  zacne piskat. Pokud vim, tak by to melo jit nejak nastavit, aby
  cekal na signal z druheho modemu, a potom teprve zacal piskat
  (adaptive Answer, nebo Silent Answer ?) ?

--

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    Czech Republic