Zdroj 5V hodne A.

Josef Knotek knotek
Středa Březen 17 12:08:16 CET 2004

Pouzival jsem zdroj z PC na napajeni jen cdrom (+5, +12), a jelo to bez
problemu.

-----Original Message-----
From: jiri@bezstarosti.cz [mailto:jiri@bezstarosti.cz]
Sent: Thursday, October 18, 2001 10:05 AM
To: 'hw-news@list.gin.cz'
Subject: Zdroj 5V hodne A.

Zdravim konferenci.

Potreboval bych zdroj 5V pro trochu vetsi odber.
Uz mi totiz prisly krokove motorky (uz jsem psal
ty za 40Kc) a jsou unipolarni na 5V a odpor jednoho
kazdeho vinuti ze 4 je jen 6R, tedy budou zrat
jak strhane.

Napadlo mne pouzit zdroj z PC ktery da na 5V 20A,
ale mam obavu, ze jako spinany zdroj bude potrebovat
nejakou zatez. Muj dotaz zni: Musim nepouzite napeti
(tedy ostatni mimo 5V) osetrit nejakym odberem,
nebo je mohu nechat volne nezapojene ?
Jak velkym proudem, pokud je to nutne, bych mel
ostatni vystupy zatizit ?

Mam dojem, ze spinany zdroj bez odberu muze delat
psi kusy (jasne, asi jak ktery). Byva to v PC zdrojich
nejak osetrene, aby mohly jet bez zateze ? Bojim
se totiz, ze tam se situaci bez odberu moc pocitat
nemuseli. Z 12V asi neco vezme vetrak toho zdroje,
ale co treba -5V a -12V ?

Diky za kazdou odpoved - rozkreslovat PC zdroj
do schematu a prostudovat ho totiz neni asi zrovna
moc plodna prace - zvlast kdyz je koho se zeptat :-).

--
Jiri Bezstarosti