jak na psa

Tomas Franke tomas.f
Středa Březen 17 12:08:16 CET 2004

"J. Polivka" wrote:

> Ja mam podobne zkusenosti, ac mam sam psa, tak moje dcera byla jiz trikrat
> napadena psem a majitel to neni prilis schopen resit. Cizi statni
> prislusnik, nizke IQ, gay, vuuuul. Vybavil jsem manzelku i obe dcery tzv.
> peprovym sprayem a podle meho znameho, ktery ma obchod se zbranemi a vsim
> okolo techto veci, je to lepsi nezli paralyzer. Cena cca od 100 do 130 Kc.

Ano s peprem mam dobry zkusenosti. Kdysi babicce na vesnici jeden hafan chodil
znackovat dvere od domu a jeho majitelka kdakala na rohu a vubec ji nezajimalo
co pes dela. Dali jsme na to misto mlety pepr. To jste meli videt, co pes delal
kdyz k tomu cichnul. Od te doby se tem dverim vyhybal obloukem.