Antena

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:08:15 CET 2004

| Odes?latel: Michal Grunt <michal.grunt@iol.cz>
| potrebuji nejaky tip na dobrou antenu na pozemni prijem TV. Nevi nekdo
| o necem dobre? Jsou lepsi anteny takove ty kulate, nebo klasika?

Nejlepe se mi osvedcilo tzv. sito s velmi nizkosumovym sirokopasmovym
zesilovacem (1,5 dB/36dB). Na dve takova sita s kmitoctovou vyhybkou chytam
ze tri smeru (jedna antena chyta i postrannim lalokem) celkem 9 programu
(CR SR Rakousko).

Podotykam jenom, ze bylo velmi citelne poznat na kvalite prijmu, kdyz jsem
tam mel zesilovace co mely 4dB sumove cislo.

Na nateny typu UFO zapomente hodne rychle, je to jenom zesilovac s kusem
dratu.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh
          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
          "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer" -- Adolf Hitler