Nastavenie zisku bipolaru - vyriesene

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 12:08:12 CET 2004

Takze sa mi to podarilo vyriesit s tou krizovou modulaciou.
1. vstupna horna priepust bola zrejme zle navrhnuta, navrhol som si
vlastnu a 70% problemov odislo
2. pohral som sa trochu s oscilatorom (dik Marcel)
3. pred poslednym tranzistorom bol iba kondik 8p2 medzi B-E (zrejme na
potlacenie frekvencii oscilatora). Vyhodil som ho vonku a navrhol
pasmovu priepust pre prijimane kanaly.

Vysledok: az na jeden kanal (podla mna nejaky rusivy produkt z
oscilatora ktory spada do oblasti vystupnych kanalov, da sa ozeliet)
parada.

Ak by mal niekto zaujem, nejako to zdokumentujem a poskytnem.
Konstrukcia vychadza z navrhu v casopise "Solid Europe".

Dakujem vsetkym za podnetne navrhy.

PK.