ATI TV Wonder

Vojáček Petr petr.vojacek
Středa Březen 17 12:08:05 CET 2004

	Rozhodne bych nedoporucoval na te karte nastavovat nejake trimry.
	Mam All In Wonder a taky mi nechtela fungovat TV, ale problem byl v
	ovladacich. Stacilo stahnout od Mische TV Tweak a t?m to nastavit.
	Mam ale dojem, ze uz jsou Mischovy stranky nedostupne - pokud
	bys chtel, muzu Ti ten programek poslat.
					Petr Vojacek