Cidlo vlhkosti

Petr Zapadlo zapadlo
Středa Březen 17 12:08:04 CET 2004

> Nevite nekdo o nejake firme, ktera by umela dodat plastovy, nebo kovovy
> panel o velikosti 43x27cm, do ktereho by vygravirovala text a diry ? Jde
mi
> jen o jeden kus a hlavne o cenu. Zadny doklad na to nepotrebuju, ale zatim
> jsem sehnal nabidku za temer 2000Kc, coz se mi zda moc.

pridavam se:
nevite nekdo o moznosti "levneho" kusoveho frezovani
podklady bych dodal (hpgl, ...)
priklad:   lamin?t 1,5 mm + cu, 20 x 20 cm, 40 rezu (celkem cca 1 m)
typicky priklad pouziti: maska pristroje s klavesnickou

ted to sice zrovna nepotrebuji, ale uz me nekolikrat napadlo,
ze by to bylo prima - rozhodne lepsi a presnejsi nez to pizlat rucne

      tomas jezek