Cidlo vlhkosti

Stanislav VARGA stanislav.varga
Středa Březen 17 12:08:03 CET 2004

Ako dlho to vydrzi merat rovnake hodnoty? Nedegeneruje to?
----- Original Message -----
From: Petr Zapadlo <zapadlo@support.melzer.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, October 24, 2001 12:32 PM
Subject: Re: Cidlo vlhkosti

Dne st 24. ??jen 2001 11:33 jste napsal(a):
> Vazeni kolegove,
> muzete me nekdo nasmerovat ? Potrebuju ve sklepe spinat ventilator pri
> vysoke vlhkosti a potreboval bych nejake cidlo, kterym bych vlhkost
snimal.
> Nemusi to byt nic presneho, bohate v toleranci 5 %.

Kdysi jsem to amatersky vyrabel, pijak polozit do nasyceneho roztoku soli,
nechat nacucat, nechat ususit, pridelat do vhodne vzdalenosti elektrody a
merit odpor mezi nimi.

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo@melzer.cz
"?ern? d?ry jsou tam, kde B?h d?lil nulou"
-- Steven Wright one Liners