obcasne preskakovanie CD prehravaca

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 12:07:58 CET 2004

Ja takovy potenciometr vzdy prostriknu kontaktolem a tak v 70% pripadu to
pomuze na dalsich x let. Je ale dobre to udelat hned, jak se zavada zacne
projevovat a ne cekat az se uplne znici.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Ales Filip [mailto:afilip@gmx.net]
Subject: Re[2]: obcasne preskakovanie CD prehravaca

DD> Mimochodem, nevite nekdo, jak na praskajici potenciometr? Mam vyborny
Kdosi mi radil sprej na kontakty, ale nevim, jestli to
pomuze, a pokud ano, jak dlouho?

Z vlastni zkusenosti vim, ze ti zadny sprej ani Diava, ktera se s
oblibou driv pouzivala nepomuze. Jedine, co pomuze je potenciometr
rozebrat, a hrot jezdce prihnout tak, aby jezdil po grafitove draze
jinde, nez ma vyjezdenou drazku.