obcasne preskakovanie CD prehravaca

Ivan Feno feno
Středa Březen 17 12:07:58 CET 2004

Tak som to zlozil, ale robi to stale,
ale zda sa, ze menej. Je to nahodny jav.
Ako som hovoril, niekolko minut ide bez chyby
a potom akoby uplne stratil signal, preskoci aj o 3-5 min
dalej.
Avsak ten konektor sa mi aj tak nezda. Pravdepodobne
posledna moznost bude vybrat ho, zaletovat piny a na piny
pruzny pasik. Surove riesenie - ale nic ine ma nenapada.

So zalozenym testovacim CD som meral signal v "RF" testpointe
a zda sa, ze signal zodpoveda tvaru doporucenemu v manuali k CD.
Avsak mal som len analogovy osciloskop, takze signal sa mi ukazoval
len v urcitych okamihoch (ked laser prechadzal cez miesto bez drazky).
Pocas testovania mi nepreskocil ani raz (s vynimkou stop, na ktorych
bola chyba uz prilis dlha).

ivo.