Akumulatory Panasonic

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:07:57 CET 2004

Olovena baterka po pul roce totalniho vybiti asi bude totalne zesulfatovana a nema narok. Kdyby byly pul roku (nebo i 5 let) vybite NiCd baterky, staci je jen naformovat a jsou o.k.
                                                                    Andel
  ----- Original Message -----
  From: AZE
  To: hw-news@list.gin.cz
  Sent: Monday, October 29, 2001 11:37 AM
  Subject: Re: Akumulatory Panasonic

  Zkuste je nabit venku mimo zdroj
  napr. z lab. zdroje s omezenim proudu,
  zpocatku bude napeti asi vyssi nez 14V,
  postupne by melo klesat. Take je mozne, ze jsou
  "vysusene" trvalym nabijenim, nekde jsem cetl,
  ze je mozne do nich doplnit destil. vodu, sam
  jsem to zkousel u mensiho starsiho 12V 1.2Ah,
  ale stejne to uz nepomohlo. Pod horni stenou
  (musi se vyloupnout, je prilepena) jsou u kazdeho
  clanku gumove cepicky, ktere dovoluji unik plynu
  ven z clanku. Za pokus by to stalo, neni
  co pokazit, vyhodit se
  daji vzdycky...
  AZE