Bezdratovy prenos stereo Audio

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:07:57 CET 2004

Ted v PE c. 12 by mi mela vyjit konstrukce bezdratoveho
mikrofonu. S vykonem cca 5 mW to chodi proti prijimaci s
nahrazkovou antenou (snura od sluchatek, prijimac napichnuty na
kamere) na vzdalenost cca 15 m s pomerem signal/sum pres 50 dB.
Jenze to je mono a pro stereo musi byt vykon podstatne vetsi.
Rekl bych, ze prodavane VF moduly jsou pouzitelne jen pro data.
Pri provozu AM a se superreakcnim prijimacem (levne moduly) to
nemuze chodit dobre, i kdyby se vam to povedlo upravit pro
linearni provoz.

Andel

> Potreboval bych prenaset stereo audio asi tak pres dve
mistnosti (15m) jedna se o