Graficka karta a Linux

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:07:55 CET 2004

Zdravim.

Mam jen zkusenost s GeForce 2MX od HERCULES pod LINUX MANDRAKE 8.
Je to AGP a chodi mi pod nim skvele. Ale z Vaseho pohledu je to jen dukaz
toho, ze AGP pod Linuxem chodi :-), vic Vam asi nereknu.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Sremr Petr [mailto:Petr.Sremr@vosrk.cz]
Sent: Wednesday, October 31, 2001 2:10 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Graficka karta a Linux

Dobry den,

omlouvam se vsem za tento prispevek, ktery patri spis do linuxove
konference. Ale i zde je spousta lidi, kteri Linuxu rozumi a mohli by
mi poradit.

Potreboval bych polepsit grafickou kartu ze soucasne S3, 1MB.
Jakou kartu, ktera je v soucasnosti na trhu, byste mi doporucili s
ohledem podpory v Linuxu (RH 7.0). Upozornuju, ze nejsem pres hry,
takze zadnou silenost zase nepotrebuju. Staci rozliseni 12XX x 1024,
frekvence neco kolem 100Hz. Mate nejake zkusenosti s AGP kartami a
Linuxem? Jsou vubec podporovany Linuxem? V HOWTO o nich neni ani
zminka, nebo jsem nic alespon nenasel.

Dekuju

Petr Sremr