dc/dc menic +/- 20%

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:07:54 CET 2004

Zdravim.

Kdysi jsem pouzil TL497 jako zvysujici menic a pak jsem si vystup jeste
stabilizoval normalni 7812. Jednu amperu to dalo.
Jinak TL497 se da koupit v GM a v jeho PDF je i doporucene zapojeni a
popsane vsechno co je potreba. Pracovalo to napoprve.

Je jasne, ze to nejde nahoru i dolu s TL497 zaroven,
ale staci nahoru a pak zase dolu a to uz je pak jedno cim :-).

--
Jiri Bezstarosti