Xilinx XCV400E

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 12:07:53 CET 2004

Zdravim.

Zacit byste mel studiem techto jednochipu a pak veci,
jako kompilator vyssiho jazyka, programovani pres RS232
bez programatoru a dalsi nesmysly rychle zavrhnete.
Doporucuji stahat veskere dostupne PDF soubory k zamyslenym
jednochipum od vyrobcu, pak se podivat na web, k cemu je nejvice
verejne dostupnych aplikaci, na ktere se muzete podivat,
jak se to vlastne dela a pak se teprve rozhodnete.

Tedy jde dost o to, kam to chcete dotahnout. Pokud chcete
byt jen tim nejhorsim uzivatelem, pak si klidne doprejte
pohodli. Pokud ale chcete realne neco na techto jednochipech
delat a treba se tim i zivit, zapomente na nejake pomucky a
"rovnou do studene vody skokem z vysky". Je nas dost,
kteri jsme ochotni Vam s ledascim pomoci, ale hlavne to chce
hromadu vlastni snahy a trpelivosti.

Co si vyberete je na Vas, ja cpu do hlavy na co prijdu a
pak si vyberu typ vzdy dle aplikace. Doporucuji tedy vybrat
si sam treba i dle instrukcniho souboru a ovladani funkci
pomoci FSR a pak se zeptat na konkretni veci, jinak se tu
totiz zase vsichni dohadame, co je lepsi :-))).

--
Jiri Bezstarosti