Cim zacit ?

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:07:53 CET 2004

> Neviem, co mate proti studentom, ale akosi je uz raz dane, ze postarsi pani
> maju sice skusenosti, ale na nove veci uz prilis nie su. Nemyslite?

Proboha proc si myslite ze mam neco proti studentum (ja mel statnice letos
v unoru ;-) Jedine co jsem chtel naznacit je to, ze si bezny student nebastli
vlastni projekty ktere potrebuji XCV400E - proto me, ciste ze zvedavosti,
zajimalo oc se jedna (kdyz na to nestaci rada Spartan II). Nevim proc v tom
dotazu hledate neco co tam neni.

Nicmene pokud by se jednalo o komercni projekt a Vy jste legalne vlastnil
prislusny SW, asi byste byl prvni komu by se to nelibilo...

Dalsi reakce prosim primo na muj mail nebo jeste radeji na /dev/nul

Dik,

Jakub