Cim zacit ?

Stanislav VARGA stanislav.varga
Středa Březen 17 12:07:51 CET 2004

Tak to daj na web, aj mna byt o zaujimalo, lebo prepraskavat flash pri
kazdej zmene SW je dost o hubu, hlavne pri vyvoji SW.

----- Original Message -----
From: <jiri@bezstarosti.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, November 02, 2001 9:30 AM
Subject: RE: Cim zacit ?

Tak jo, tak si take pridam.

No on takov? PIC16F877 s bootloaderem a pripojenym MAX232
by asi taky vyhovel, jen myslim, ze se tam zadaly i DAC a
tak by bylo treba tam nejaky pripojit, pokud by tedy PWM
nestacilo:-). Ale je fakt, ze programovani 51 je o neco
lepe k pochopeni pro zacatecnika.

A chytrost brouka neni na skodu, co se nehodi se proste
nepouzije:-).

Take se da pouzit 51 s kusem RAM, ktera je pripojena jako
pamet dat i programu zaroven a do ROM 51 si dat loader
ze serioveho portu do te RAM. Pak se program natahne do RAM
a je to prakticky neznicitelne stalym programovanim, prepisuje
se zde jen RAM :-). Pokud by nekdo nevedel jak na to, dejte
vedet, uvrhnu to na web, ale myslim, ze je to dost jednoduche
a neni na tom nic moc napaditeho, tak jsem to na web zatim nedal.

--
Jiri Bezstarosti