No subject

fatamorgana@volny.cz fatamorgana
Středa Březen 17 12:07:51 CET 2004

On Fri, 2 Nov 2001, Vorel Martin - Decin wrote:

> Dekuji vsem za pomoc.
> Jeste bych mel dve doplnujici otazky:
>
> 1. Da se s urcitou presnosti rict jaky druh mikrocipu se nejvice pouziva ?

Tezko rict, hodne rozsirene jsou 8051 a klony a to i pres svoje stari
(myslim puvodni 8051).
Moje oblibene jsou Atmel AVR, posledni dobou jsem tlacen do PIC (v praci),
kde je snad nejpouzivanejsi 16F84 s dosti (az prilis) minimalistitcnou
inst. sadou, coz muze byt nevyhoda.

> 2. Pro Jiri Bezstarosti: proc si myslite ze mam "programovani pres RS232
> bez programatoru " zapomenout ? . Ma to nejake zasadni nevyhody?

Pro rozumnou praci je to na houby - nespolehlive, ale rekl bych ze pro
prvni omakani je to naopak vyborne (temer nulova cena).
Rekl bych, ze na programatoru ani tak moc nezalezi, protoze pro profi
praci je nejlepsi mit HW emulator - vyvoj je prace, programovani cipu je
rutina, ktera se dela az na konec.