DS89C420

Jaroslav Meduna jaroslav_meduna
Středa Březen 17 12:07:51 CET 2004

$subj je ISP zarizeni, tj. je primarne urcen pro programovani po seriove
lince. Neni k tomu potreba zadny program, staci jednoduche povely, ktere lze
zadat do davky. Popis je na webu vyrobce. Pro regulerni rychlosti je treba
krystal 11.0592MHz. Ten se potom da vnitrim PLL vynasobit nebo vydelit pro
normalni funkci.
Ale z jineho soudku: Dallas asi dostal ranu za ucho akvizici s Maximem,
protoze seriova vyroba tehle brouku dostala velke zpozdeni. Ted lze sehnat
pouze vzorky s beta verzi kremiku, alfa bude v 1.Q 2002. Jinak cip je to
super, neznam jadro TMS51, co umi 50Mips spickove. Mam tu nekolik desticek v
provozu. I na zakladnim kmitoctu je to delo.

Jarda, OK1DUO.

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]za
u?ivatele Michal Krestan
Odesl?no: 1. listopadu 2001 16:57
Komu: hw-news@list.gin.cz
P?edm?t: DS89C420

Nevite nekdo o nejakem programatoru, ktery by umel programovat subj. ?
LabProg to neumi a ja nic jineho nemam;-( Popr. by me zajimalo, jestli se
nekdo neco takoveho nepokousel zbastlit doma, protoze se to dle popisu
programuje velmi podobne jako 5V verze 89C52. Ja se o to pokousel, ale asi
delam neco spatne, protoze jsem se alespon ze zacatku snazil precist sign.
bytes a neprecetlo to nic. V datasheetu je psano, ze pri programovani ten
obvod bezi na 4-6Mhz, ale co je tim mysleno ? Musim tam mit takovy krystal
na X1 a X2, nebo je to nejaky vnitrni generovany kmitocet ?

            Michal