Synchronizace

František Boček bocekf
Středa Březen 17 12:07:46 CET 2004

Zdravim,

maximalni horizontalni frekvence PC monitoru se znacne lisi, zejmena dle stari a uhlopricky.
Da se rici, ?e u neprilis starych monitoru  17" a vyse  nebude urcite 60kHz problem.
Vsechny dnesni monitory jsou multisync.
Cemu ovsem nerozumim je, jak hodlate prevest obrazovy signal na vyssi frekvence
"jednoduchym nasobicem"?

fb

----- Original Message -----
From: <tsveta@centrum.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, November 05, 2001 10:57 PM
Subject: Synchronizace

Dobry den. Rozhodl jsem se pripojit pocitac Amiga na klasicky PC
monitor (multisync). Problem je, ze amiga standartne pouziva H-
sync 15Khz. Existuji i ovladace pro 24Khz a 31 Khz (mozna i
jine). Ovladace pro 31Khz jiz aktivne pouzivam, problem je ze
tyto ovladace lze pouzit pro operacni system, ale aplikace
standartne pouzivaji zase jen 15Khz. Rozhodl jsem se tedy vyrobit
nasobic frekvence. A k tomu mam par dotazu:

1) Jakou maximalni frekvenci standartne zvlada PC monitor. Pro
pripad ze znasobim 15Khz > 30Khz, je to ok. Ale pokud to bude
30Khz > 60Khz. Zvladne to ten monitor ? Nebo je schopen pouzit
jen jednu frekvenci ?

2) Nemate nekdo jednoduche schema nasobice, ktere bych mohl
pouzit ?  Treba nejaky vhodny integrac plus par soucastek okolo.

Dekuju za rady

Ludek Tomasek

-----
Nov? vyhled?va? pro ?esk? internet www.webfast.cz - prost? najde ...