AM vysilac

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:07:46 CET 2004

> dostal se mi do ruku mobil Siemens C10 a chci ho pripojit k pocitaci. Na
> internetu jsem nasel jen zapojeni konektoru pro S10. Jsou vsak rozdilna.
> Muzete mi prosim nekdo prozradit kde ty signaly u C10 opravdu jsou, nezli
> znicim HW modem mobilu.

Predne - C10 nema HW modem jako takovy, ma jen seriovou linku (3V!!) pro ovladani, nema datovy prenos. Nastaveni pro C10 je 19200Bd, 8bit, bez parity, 1stop.

Konektor - pohled od mobilu:
 1  2   3   4   5   6   7  8  /\
 9 10 11 12 13 14 15 16  \/ (nabijecka)

1 - + baterie (primo vyvod z AKU)
3 - RS out (3V !!)
4 - pomocny vstup (privedeni 3V zapne vypnuty mobil)
5 - vystup analog (repro)
6 - vstup analog (elektret)
7,8 - analog. GND
9 - vstup dobijeni (max.6V - odpovida vyvodu pro nabijecku)
10, 15 - propojenim prepne na Hands Free sadu (repro + mikrofon)
11 - RS in (3V!!)
12, 16 - GND

Staci?

Jarda