Televize-color 445

Ing. Martin Plsek xplsek01
Středa Březen 17 12:07:46 CET 2004

	mel jsem uplne stejnou zavadu. Vymen jugoslavsky trimry na
regulaci rozmeru a linearity ve svislem smeru. Zavada taky muze byt
studenakem na zemi u tech obvodu TDA, ale kdyz rikas, zes ho vymmenil,
tak tim to asi nebude. V kazdym pripade musis zkontrolovat buzeni a
napajeni.

	S pozdravem

			Ing. Martin Plsek