Moduly 433MHz a Atmel

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 12:07:46 CET 2004

Predstavoval jsem si, ze zdvojnasobim frekvenci a pustim dvakrat
po sobe ten samy snimek. Nevim jestli to je funkcni :o(  Nevite
nekdo jak je resen obvod zdvojnasobeni frekvence u 100Hz
televizi ?  (I kdyz pro ten horizontal to stejne bude asi trosku
jine, ze). Z amigy mi lezou klasicke signaly R, G, B + v-sync a h-
sync. Proste klasika. Prodavaji se profesionalni scandoblery,
bohuzel jsou dost drahe. Doufal jsem ze si to zvladnu nejak
ubastlit sam.

> Od: Franti?ek Bo?ek <bocekf@iol.cz>
> Komu: <hw-news@list.gin.cz>
> CC:
> Datum: Tue, 6 Nov 2001 10:27:08 +0100
> P?edm?t: Re: Synchronizace
>
> Zdravim,
>
> maximalni horizontalni frekvence PC monitoru se znacne lisi,
zejmena dle stari a uhlopricky.
> Da se rici, ?e u neprilis starych monitoru  17" a vyse  nebude
urcite 60kHz problem.
> Vsechny dnesni monitory jsou multisync.
> Cemu ovsem nerozumim je, jak hodlate prevest obrazovy signal na
vyssi frekvence
> "jednoduchym nasobicem"?
>
> fb

PC
> [...]
> tyto ovladace lze pouzit pro operacni system, ale aplikace
> standartne pouzivaji zase jen 15Khz. Rozhodl jsem se tedy
vyrobit
> nasobic frekvence. A k tomu mam par dotazu:
>
> 1) Jakou maximalni frekvenci standartne zvlada PC monitor. Pro
> pripad ze znasobim 15Khz > 30Khz, je to ok. Ale pokud to bude
> 30Khz > 60Khz. Zvladne to ten monitor ? Nebo je schopen pouzit
> jen jednu frekvenci ?
>
> 2) Nemate nekdo jednoduche schema nasobice, ktere bych mohl
> pouzit ?  Treba nejaky vhodny integrac plus par soucastek okolo.

najde ...

-----
Nov? vyhled?va? pro ?esk? internet www.webfast.cz - prost? najde ...