Klavesnice

Sanek, Martin HCZ martin.sanek
Středa Březen 17 12:07:43 CET 2004

Dobry den vsem,
mam takovou uplne nevsedni prosbu.
Byl jsem na Amperu (tenhle rok na jare) a potkal jsem u jednoho stanku
vyrobce
klavesnic(membranovych) . Mel tam na pultu v takove mise tyhle
kalavesnice od nejake
zabezpecovacky.
Dohadoval jsem se s nim na nejake pripadne spolupraci a vzal jsem si od
neho spojeni.
Behem prazdnin jsme se stehovali (:-( ) a vsechno se nekam zatratilo.
Protoze mi ten
pan byl docela sympaticky (byl odnekud z Moravy) tak bych s nim strasne
rad
zase mluvil (ciste obchodne :-) ) Neznate PROSIM nejakeho vyrobce
klavesnic z Moravy?
Nebyla to Tesla Jihlava, ale je dost mozne, ze byli u nich v pronajmu.
Vazne se omlouvam vsem, ktere tim to otravuju.
Moc dekuju za jakykoliv naznak
No a jinak vsem hezky den

Martin