Cim zacit ? otazka zacatecnika

Lukas Grepl L.Grepl
Středa Březen 17 12:07:43 CET 2004

ADD A, ACC znamena A := A + ACC neboli A := 2*A - no a nasobeni dvema
znamena posuv o jeden bit doleva - naopak deleni dvema znamena posun o jeden
bit doprava (tohle plati i obecne - napr. v desitkove soustave pri
nasobeni/deleni 10 se posouva cislo o jedno misto doleva/doprava).

S pozdravem
Lukas Grepl, OK2WDT

> Mate urcite naprostou pravdu. Vecer jsem se do knizky koukal a nebylo tam
MOV,