Cim zacit ? otazka zacatecnika

Marcel Klein klein
Středa Březen 17 12:07:41 CET 2004

Diky vsem za vysvetleni.
Jeste by me zajimalo proc pri pouziti RLC musim nejdrive vynulovat C, kdyz mi ho
RLC stejne pak vynuluje nebo nastavi ? Napada me jen, ze potom, kdyz budu
nulovat C, tak bude po osmi RLC A = 0 (coz je v mem programu celkem jedno,
protoze hned potom naplnim A dalsi hodnotou). Nebo jde o neco jineho ?

Ondrej Mikes
ABS Import s.r.o.
mikes@abnet.cz
tel.: +420 301 727411